پشتیبانی | 3 دقیقه

ریتین، بسترپیام رسانی آنلاین به بازدیدکنندگان

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۶

با ورود کسب و کارها به فضای آنلاین، نیاز هایی برای ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری به وجود آمده است.

با ورود کسب و کارها به فضای آنلاین، یکی از مهمترین اقدامات ایجاد یک ارتباط نزدیک و به موقع بر مبنای رفتار مشتری است.
اهمیت سرویس هایی که بستری برای ایجاد این نوع ارتباط باشند، بیش از پیش شده است.
این ارتباط نزدیک با رفتار گردآوری شده از بازدیدکننده و تعریف یک زمان برای نمایش پیام بدست می آید.
حال به قابلیت های ریتین در راستای توسعه این ارتباط موثر می پردازیم:

ابزارك گفت و گوى آنلاين

شما می توانید پیام های بازدیدکنندگان و کاربرانتان را دریافت و در لحظه به آنها پاسخ دهید.

امکانات ابزارک :
امکان فعال سازی فرم  دریافت ایمیل، نام و تلفن همراه  از بازدیدکننده
امکان شخصی سازی ظاهر ابزارک متناسب با رنگ سازمانی شما
قابلیت ارسال عکس و pdf
امکان تعریف ساعت کاری
پشتیانی ازEmoji
امکان ارسال پاسخ به بازدیدکنندگانی که ایمیلشان را وارد کردند.
امکان تعریف پاسخ های از پیش ذخیره شده
امکان تعریف پیام های خوش آمدگویی هدفمند با متن دلخواه شما

گردآورى رفتار بازديدكنندگان و كاربران

مخاطبان وب سايتتان را بهتر بشناسيد.

براى هركدام از مخاطبان پيام هاى متناسب با رفتار آنان در نظر بگيريد يا به اصطلاح ارتباط شخصى سازى شده اى با آنها برقرار كنيد.
امکان تعریف رخدادها (Events) و هر اطلاعات دیگری از کاربران متناسب با وب سایت شما.
پایگاه داده ای از آمارها(تاریخ ثبت نام، تاریخ ورود، شهر،آخرین فعالیت، صفحه های بازدیدشده و ….) و اطلاعات بازدیدکنندگان و کاربران شما با قابلیت قطعه بندی (Segmentation) برای قراردادن مشتریان در گروه هایی با رفتار مشترک و ارسال پیام های بازاریابی متناسب.

شروع کننده مکالمه با بازدیدکنندگانتان باشید.

ارسال پيام هاى خودكار به بازديد كنندگان و کاربران :

پيام شما مى تواند بصورت آنى يا پس از گذشت زمانى در صفحه اى مشخص از وب سايت شما (محصول،قيمت ،… هر صفحه اى دیگر از وب سايت) به بازدیدکنندگان و کاربران نمایش داده شود .

این پیام ها می توانند به صورت درون برنامه ای و ایمیل تعریف شوند.

این امر یکی از راهکارهای موثر در بازار دیجیتال برای شروع فرآیند جذب و افزایش طول عمر مشتری است.

ارمغان ریتین

پاسخگویی به صورت آنلاین و در لحظه به کاربران و بازدیدکننگان حاضر در وب سایت شما
شناخت بهتری از کاربران و بازدیدکنندگان شما به وسیله اطلاعات و رفتار گردآوری شده توسط ریتین
امکان تعریف Attribute  های متناسب با پایگاه داده ی شما، مثلاً تعداد خرید های یک کاربر، میزان حساب کاربری و ….
امکان تعریف Event  های متنوع براساس رفتارهای مشتریان شما، مثلاً چندبار کاربر روی دریافت بریده ای از کتاب کلیک کرده و ….
ارسال پیام های بازاریابی متناسب با رفتارهای مشتریان در قالب پیام درون برنامه ای، ایمیل
پاسخگویی  در حرکت و بدون محدودیت به وسیله نرم افزار اندروید
قابلیت قطعه بندی (Segmentation)  کاربران با Attribute  و Event  های تعریف شده .

ريتين به شما كمك مى كند: مشتريان(بازديدكنندگان و كاربران) خود را بهتر بشناسيد، ارتباطى نزديك با آنها برقرار كنيد .

کسب و کارتان را با ریتین پیشرفت دهید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *