پشتیبانی | 3 دقیقه

۵ دلیل کلیدی که چت آنلاین پتانسیلی برای رشد کسب و کار شماست.

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۶

مشکل خرید آنلاین این هست که بسیاری از مشتریان، ارتباط با کسی که سوالات آنها را مستقیم و با دقت پاسخ دهد ندارند. بسیاری از کسب و کارها چت آنلاین را اضافه کردند تا به صورت مستقیم به سوالات مشتریان پاسخ دهند و در تصمیم گیری به آنها کمک کنند.

در این پست به اهمیت سرویس چت آنلاین می پردازیم.

 

۱) چت آنلاین برای مشتریان قانع کننده است.

خیلی از مصرف کنندگان آنلاین هنگامی که درحال خریدی هستند می خواهند از یک شخص کمک بگیرند؛ به طوری که ۴۴% از مصرف کنندگان آنلاین بر این باورند که بهترین امکانی که یک سایت برای مشتریان خود ارائه می دهد این است که سوالات آنها در حین خرید توسط یک شخص پاسخ داده شود.
سرویس چت آنلاین با سرعت به مشتریان شما این اجازه را می دهد تا سوالات خودشان را بپرسند و پاسخ آنها را دریافت کنند.
طبق آمار هم ۶۲% مشتریان ترجیح می دهند به سایتی که پشتیبانی آنلاین دارد برای خرید دوباره مراجعه کنند.

۲)هزینه ها را کاهش می دهد.

سرویس های چت آنلاین به طور مداوم هزینه های زمانی و تلفن کارمندان را کاهش می دهد؛
-سرویس چت آنلاین هزینه های مرکز تماس را کاهش می دهد.
-پاسخگویی همزمان به چند چت توسط اپراتور هزینه های نیروی انسانی را هم کاهش می دهد.
کارمندانی که وقت کمتری برای پاسخگویی تلفنی می گذارند می توانند همزمان سوالات مشتریان زیادی را پاسخ دهند و دیگر صف های انتظار طولانی مرکز تماس ایجاد نمی شود، سرعت پاسخگویی بیشتر می شود و شانس بیشتری برای فروش محصول یا خدمات خود بدست می آورند.

۳)افزایش فروش با چت آنلاین.

این امر که مشتری، یک نفر را که سریع می تواند به سوال یا ابهامی که دارد یا در تصمیم گیری گیج شده است کمک و به مرحله خرید نزدیک کند، می تواند به فروش بیشتر محصول یا سرویس شما کمک می کند.

۴)خود را از رقبا متمایز کنید

بسیاری از وب سایت ها از چت آنلاین استفاده نمی کنند.با استفاده از چت آنلاین شما می توانید برگ برنده ای نسبت به رقبای خود داشته باشید.
چت آنلاین یک راه ساده برای ارتباط با مشتریانی است که می خواهند در فضای آنلاین هزینه کنند.آمارها نشان داده است که آمار فروش در وب سایت هایی که سرویس پشتیبانی آنلاین ارائه می دهند به مراتب بیشتر است از کسب و کارهایی که این سرویس را ندارند.

۵)جمع آوری بازخورد از محصول یا سرویس

به وسیله سرویس چت شما می توانید بازخوردهای مربوط به محصولات یا سرویس خود را از مشتریان بشنوید و از آنها به منظور ارتقاء کیفیت و همگام سازی محصول یا سرویس متناسب با نیاز مشتری قدم بردارید.

ریتین در تحقق موارد فوق می تواند به شما کمک کند که در لینک زیر توضیحات سرویس ریتین به شما این امکان را می دهد که ببینید ریتین یک ابزار کامل و بروز با بستر کاملاً فارسی برای رشد کسب و کار شما خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *