پشتیبانی | 1 دقیقه

با ریتین چه کارهایی می توان انجام داد؟

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۶

ریتین یک سرویس معمولی نیست، بلکه پلتفرمی با کاربری بسیار راحت برای پشتیبانی و فروش در مقیاس زیاد می باشد.

ما در پست های قبل به قابلیت های ریتین به صورت کامل اشاره کرده ایم، چکیده ی ارزش افزوده ی ریتین برای کسب و کار های آنلاین به شرح زیر می باشد.

ماموریت های ریتین :

۱- گرفتن بازخورد (FeedBack) از محصولاتتان : بازخوردهای سازنده از کاربران درست در مقیاس زیاد
۲-پنل مکالمات برای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگان : مدیریت پاسخگویی به مشتریان در مقیاس زیاد
۳- درگیر سازی (Engage) کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما : جذب، هم مسیر سازی (onboard) و بازگرداندن کاربران , و تشویق به استفاده بهینه از سرویس یا محصول با ارسال پیام های درون برنامه ای (In-App Messaging).
۴- امکان ارسال پیام های شخصی سازی شده متناسب با هر کاربر
۵- شروع کننده مکالمات با مشتریان خود با تعریف پیام های اتوماتیک بازدیدکننده و کاربران
۶-پاسخگویی به مشتریان و کمک کردن به تصمیم گیری بهتر مشتری در هنگام خرید محصول یا سرویس شما
۷- افزایش میزان اعتماد مشتریان به کسب و کار

تمامی کارهای فوق به وسیله سرویس اینترنتی ریتین انجام می پذیرد.برای ۱۴ روز استفاده رایگان به این لینک مراجعه کنید و کسب و کارتان را پیشرفت دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *