پشتیبانی | 1 دقیقه

ریتین ابزاری برای همه دپارتمان ها

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۶

ریتین برای تمامی افرادی که در کسب و کارها نقش حیاتی دارند، ابزاری کارآمد با کاربری راحت می باشد که در این پست به آنها اشاره می کنیم:

 

تیم محصول:

جمع آوری بازخوردها و بدست آوردن اطلاعات از اینکه کاربران چگونه با محصولشان درگیر شده اند و استفاده از بازخوردها و اطلاعات جمع آوری شده برای بهبود محصول متتاسب با نیاز مشتری.

تیم بازاریابی:

زمانی که تیم بازاریابی می خواهد پیام های بازاریابی هدفمند درون برنامه ای را در زمان و بر مبنای رفتار کاربران با ارزشش ارسال نماید.

تیم فروش:

می خواهد با بازدیدکنندگانی که از وب سایت خارج شده اند تماس بگیرند. سوالهایشان را پاسخ دهند و آنها را به مشتری تبدیل کنند. جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان با ارزش
بالا برای تبدیل آنها به مشتری های با ارزش.

تیم پشتیبانی:

به دنبال راه حل هوشمندانه تری از ارسال ایمیل به منظور ارتقای کیفیت پشتیبانی برای مشتریانش می گردد و می خواهد در مقیاس زیاد این مسئولیت حیاتی را انجام بدهد.

تیم موفقیت مشتری:

CRM ساده می خواهند که اطلاعات زنده کاربران را به همراه یک ارتباط شخصی سازی شده ای با آنها فراهم سازد و از کوچکترین نیازهای مشتریان خود خبر داشته باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات سرویس ریتین به این آدرس مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *