پشتیبانی | 1 دقیقه

تفاوت پیام های خودکاربازدیدکنندگان و کاربران

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۶

با ریتین شما می توانید پیام های اتوماتیک (Auto Messages) ارسال نمایید:

-به کاربران وب سایت : 

کاربران را با ارسال پیام های اتوماتیک متنی در زمان مناسب، مشارکت دهید.

-به بازدیدکنندگان وب سایت :

به طور فعال با بازدیدکنندگان وب سایت خود بر اساس آنچه که انجام می دهند، در زمان مناسب گفت و گو کنید.

این دو نوع ارسال پیام، کارهای متفاوتی انجام می دهند به عنوان مثال :

-پیام های خودکار کاربران به درگیرسازی (Engagement)، بازگرداندن (Retain) و جذب (Acquisition) مشتری شما کمک می کند.

برای مثال : شما می توانید پیام خوش آمدگویی به کاربری که تازه در وب سایت شما ثبت نام کرده ارسال و آنها رو تشویق کنید که قدم مهم بعدی توی محصول شما را بردارند.

-پیام های خودکار بازدیدکننده به شما کمک می کند تا شما آغاز کننده مکالمه با چشم اندازی مشخص باشید و آنها را به کاربران ثبت نام شده در وب سایتتان تبدیل کنید.

برای مثال : شما می توانید به بازدیدکننده ای که در صفحه قیمت شما زمان قابل توجهی سپری کرده است پیشنهادی مبنی بر تخیفی در پکیج حرفه ای به آنها دهید تا آنها رو ترقیب به استفاده از آن کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیام های خودکار به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *