تعاریف | 1 دقیقه

۳ مرحله مهم در فروش محصول

نویسنده: خشایار طاهری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۶

هیچ وقت انتظار نداشته باشید محصول شما خود به خود به فروش برسد.

۳ مرحله مهمی که در فروش محصولتان باید به آن توجه داشته باشید در این پست اشاره شده است :

۱) قبل از خرید:

باید راه حل خود را بفروشید.

شما باید مشتریانتان را متقاعد کنید که راه حل شما توانایی کسب موفقیت و ارزش سرمایه گذاری دارد نه محصول.

۲) بعد از خرید:

کافی نسیت که مشتریان فقط برای خدمات شما هزینه پرداخت کرده باشند.

در واقع باید در زمان و منابع برای استفاده از آن سرمایه گذاری کنند تا ارزش وعده ای که شما داده اید را لمس کنند.

۳) بعد از دریافت ارزش:

باید درک کنید که راه حل شماست که ارزش را ایجاد کرده است.

باید آگاه باشید که این امر خود به خود انجام نمی شود. باید اطمینان حاصل کنید که مردم در سازمان از ارزش های راه حل شما  آگاه هستند.

این مسیری است که باید طراحی و هدایت شود.

در آخر این نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید که تمامی تلاش شما برای فروش محصول به خود محصول ختم نشود بلکه باید راه حل به فروش برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *